خواب من ...

در فضای آکنده از حقیقت از خواب بیدار شدم . از جا بلند شدم . از خالی اتاق به زمین افتادم .

کسی در خواب بیدارم کرده بود . در چشمانم عمیق زل زده بود ...  بالای سرم هیچ کس نبود ...

به چشمانم زل زده ای و سکوت انتظار می کنی ؟

دریغ از وجود و عشق اختیار می کنی ؟

مرا در آینده روانه ساخته ای و چه امیدوار می کنی

تازه ترین کلام را از تو شنیده ام ای امید ؛ چگونه چنین لحن تازه را تکرار می کنی ؟

بهانه ای برای بودنم . ببین چگونه شادی سرشار را آشکار می کنی !

روانه ام به آسمان بی ترانه ی بودنم . ببین چگونه مرا به موسیقی زلال دریا جاودان می کنی

بیا ببین چه زنده ام ، تورا در آینه دیده ام !  بیا بگو چگونه آینه را از خود سرشار می کنی

 

انگار همین کلمات در عمیق ترین خواب در گوشم زمزمه شده بود ...

کنار در ورودی ساختمان مات ایستادم ؛ در فــــکر . ماه در تصورم آن شب روی ایوان لمیده بود ...

همانجا نشستم . باز به خواب رفتم .

 

در افسون آشنای ماه گرفتاری و لبخند دریغ می کنی ؟

در آسمان بی ستاره شهاب دنبال می کنی ؟

چنین شراره در دست پنهان می کنی بی امید !  چگونه در شبی چنین سیاه قصد شراره باران می کنی؟

در این وجود بی نسیم چه عشق ها که انکار شدند ، در این دریغ چگونه نسیم در کوله ای به بار می کشی ؟

حضور ماه تابی غریب ، تورا به آسمان می کشد ؛ حیف از این حضور که در خود دفن می کنی

از این بیداری چه سود که تمام ستارگان را در چشمانت خواب می کنی ؟

در این خواب عمیق رویا شده ای و هر بار خود ر تکرار می کنی ؛ بیا بگو به من چگونه در تصور بیداری ، از آغوشم فرار می کنی ...؟

برای دیدنت سپرده ام به آسمان که خبر دهد که کی از کنار ماه عبور می کنی

شنیده ام که سیاهی شب را درون ماه پنهان می کنی

دریغ از این صدای من ، صدای بی صدای من ؛ دریغ از آسمان من ، وجود ناسپاس من ، بیا بگو به قلب من صدای من برای تو امید زندگانی ام ؛ بیا بمان برای من شهاب آسمان من ؛ ببین چگونه رهروان شب مرا رها می کنند، تــــــنها ! بیا بگو ، بگو به من مرا رها نمی کنی ...

                                                                                                           ادامـــه دارد ...

از : کلاغ آسمان                                                      تقدیم به : م . گ

6 / 3 / 83

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
ماندانا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:01 ب.ظ

ali
kheyli aali bood (=
bebakhshid ke comment ghablim dorost dar nayomad


~man bishtar~

ممنون از لطفت ...

بازم همون کلاغه جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:47 ق.ظ http://yellowmoon.persianblog.com/

بیا بگو ....

ممنون از اینکه به وبلاگ کلاغ لینک دادید .
بزودی در این وبلاگ لینک ماه زرد قرار خواهد گرفت

مرتضی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:15 ق.ظ http://bitaropoud.persianblog.com

سلام.باید بگم خیلی قشنگ بود.این احساس بهترین احساسیه که هر کسی میتونه داشته باشه.موفق باشی.

مرتضی عزیز از اینکه از این نوشته خوشت اومده خوشحالم .
از اینکه به وبلاگ کلاغ لینک دادی واقعا ممنون !!!
لینک وبلاگت بزودی توی این وبلاگ قرار می گیره .

مرتضی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:38 ق.ظ

در ضمن از اون همه لطفی که نسبت به من داشتی ممنونم.
راستی می دونی من اینجا پیش یه نفر لو رفتم.خودش میدونه کیه.البته می خواستم بهش بگم ها اما قبل از اینکه بگم لو رفتم.(چشمک).ممنون که اومدی پیشم . باز هم پیش ما بیا.خوشحال میشم.

محمود جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.xmx.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری به ما هم سر بزنم

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:49 ب.ظ

خوشحالم که بعد از سفر به ناکجا آبادها بالاخره کجاهای خودت رو پیدا میکنی.

مگه نا کجا آباد های منو میشناسی ؟؟؟

شراره شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام داداشی من

آفرین به تو. اما خیلی بلایی .....

اختیار داری ......
ممنون شراره ی عزیز

پردیس شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:27 ب.ظ

خیلی قشنگ بود . عالی نوشتی .

ممنون پردیس عزیز ...

[ بدون نام ] شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:11 ب.ظ

نا کجا آبادها رو مگه میشه شناخت؟؟؟ـــ همیشه فاصله ای هست ـــ

وصل ممکن نیست ...

آیدا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ب.ظ http://bahoone.blogsky.com

سلام ....
شما هم زیبا نوشتید
ای بابا... اینهمه تعریف چرا؟؟ نوشته های من فقط خاطراتند اما آخرش جالبتره
باز هم ممنون بای

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:40 ب.ظ

از این بیداری چه سود که تمام ستارگان را در چشمانت خواب می کنی ؟ خیلی معنی داره.............

دور از وطن پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:41 ق.ظ

یکی تو دام عشق افتاده! خوب نوشتی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:34 ب.ظ

همیشه عشقی هست و همیشه جدایی و همیشه نرسیدنی و این همیشه تکرار میشود...تکرار...تکرار...تکرار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد