تو کدوم کوهی که خورشید

از تو چشم تو می تابه

 چشمه چشمه ابر ایثار

روی سینه ی تو خوابه

تو کدوم خلیج سبزی

که عمیق ،  اما زلاله

 مثل آینه پاک و روشن

 مهربون مثل خیاله

 کاش از اول می دونستم 

که تو صندوقچه ی قلبت

 مرهمی داری  برای

 زخم این همیشه خسته

 کاش از اول می دونستم

 که تو دستای نجیبت

 کلیدی  داری برای

درای همیشه بسته

 تو به قصه ها می مونی

 ساده اما حیرت آور

شوق تکرار تو دارم

 وقتی می رسم  به آخر

 تو پلی ،  پل رسیدن

روی گردابه ی تردید

 منو رد می کنی از رود

 منو می بری به خورشید

 من از اونور شکستن

 گنگ و بی رمق گذشتم

 تن به رؤیاها سپرده

 رفتم ،  از شفق گذشتم

 رفتم و رفتم و رفتم

 سایه مو بردم و بردم

 خسته بودم و شکسته

 خودم رو به شب سپردم

من رو از شبم جدا کن

 نمی خوام تو شب بمیرم

 دوست دارم  که پیش چشمات

 بوسه از خورشید بگیرم

 دوست دارم که نوشدارو

واسه این شکسته باشی

 تا دم مردن پناه

این غریب خسته باشی

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:24 ب.ظ

هوای حرف تو آدم را عبور میدهد از کوچه باغهای حکایت..........!!!

تو چه حسی هستی ........؟
هر کاری کردم نتونستم بفهمم کی هستی ...

رزهای نقره ای شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ق.ظ http://silver-roses.persianblog.com

خیلی قشنگ بود...
همین(:

ممنون از اینکه سر زدی

.... یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ق.ظ http://yellowmoon.persianblog.com/

تو به قصه ها شبیهی / ساده ما حیرت آور/ شوق تکرار تو دارم / وقتی می رسم به اخر ...... خیلی این اهنگ و دوست دارم . پر از احساس و سادگیه ...

چرا دیگه جای اسمت نمی نویسی : یه کلاغ دیگه ؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:58 ب.ظ

ساده بود و پاک..........

مثله ؟؟؟؟؟

دور از وطن دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:03 ق.ظ

این قلم تو آدم رو تو زمین فرو می بره...

متین دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.sevdal.persianblog.com

سلام دوست من .....خوشحالم که با شما آشنا شدم...ممنون که به وبلاگ من سر زدی .....کلبه حقیرانه ء کوچکی ساختم....خوشحال میشم که باز هم با اومدنت بهش صفا بدی....موفق باشی

حتما خدمت می رسم ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:16 ب.ظ

زیاد فکر نکن ارزشش رو نداره.

یه تنها سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:22 ب.ظ

زندگی ایینه خیال شبها * زندگی عشق بی پایان دلها * زندگی قصه وقصه * زندگی تنهای تنها * زندگی....

سلام شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.bitaropoud.persianblog.com

سلام.انتخاب خیلی قشنگی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد