...


عاشقانه ترین هایم


               نوشتنی نیست !


 


عاشقانه ترین هایم


                گفتنی نیست !


 


عاشقانه ترین هایم را


                  در چشمانم ببین و در لبهایم لمس کن !


 


عاشقانه ترین هایم را


                  در دستانم جستجو کن !


 


در شبی روشن


                 با زشتی تمام زیباترین فریاد عاشقانه ات را بر من زن ...


 


بر من فریاد زن


                  فقط یک فریاد کافیست تا سینه سپر کنم بر تمام بادهای مخالف !


از : پ.خ
تقدیم به عزیزترینم ....
نظرات 5 + ارسال نظر
پردیس پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:10 ق.ظ http://chashmanesiyah.persianblog.com

خیلی ...............زیاد..............می دونی چقدر؟.........

تو می دونی ؟؟

ساینا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ http://naslesookhte.blogsky.com

سلام ... مدتی بود بهت سر نزده بودم از بی معرفتی نبود از ....... بی خیال تمیدوارم حالت خوب باشه .....
می دونی چیه؟ ....... کاش ذروغی وجود نداشت تا بودن اون بشه روزمرگی آدما .... من عاشق کلاغم چون فقط یه بار جفت گیری می کنه .... کاش .....................

خیلی خوشحالم کردی ...
آره ..
کاش ........................!

ماندانا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ق.ظ

akhey
aziztarineton kian
neveshteye ghashangiye
afarin

ماندانا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:06 ب.ظ

bebakhshid agar yekam tond benazar resid

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ق.ظ

دیر آمده ام....................................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد