ادامه ..

این ها را در ادامه ی نوشته ی قبلی می آورم که دنباله ای است با تاخیر ... :

 

حرف نمی زنم که نگویی : خوش خیالی ...

سکوت نمی کنم که نگویی : حرفی برای گفتن نداری ..

نمی خندم که خیال نکنی دیوانه ام !!

نمی گریم که بگویی: شکست خورده ای !

به دنبال خودم نمی گردم که بگویی: گم شده ای !

پی گرما نمی روم که بگویی : سرد شده ای !

پی ستاره نمی گردم که بگویی : چه آسان دل می بازی ..

 

صدای من آنقدر آشنا نیست که آرام شوی (!؟ )

دست هایم هیچ گرم نیست که یخ وجودت را آب کنی (!؟)

هوا هیـــــــچ سرد نیست ..  ولی من یخ می زنم !

یخ می زنم تا یخ وجودت را نشکنی !

هرگز آشنا نبوده ام که به رنگ دیگر باشی (!؟)

هیچ ندیده ام که طور دیگر ببینی (!؟)

سزاوار نبودنم که احساس بودن کنی (!!!! ؟ )

به آرزوهایم نمی بالـــــم که غرورت را نشکنی !

نمی نویسم که با کینه بخوانی .

از درد نمی گویم که آسوده باشی .به گذشته باز نمی گردم که بگویی : گذشته است ...

می روم که آزاد شوی .

گم می شوم که پیدایم نکنی ..

می میرم که از من یاد نکنی ..

 

ک . آسمان

 

نظرات 12 + ارسال نظر
(........................!!) جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 ب.ظ

man ba kine nemikhoonam.man nemitarsam ke ghoorooram beshkane.man nemikham to az dardet nagi vase inke asoode basham.hichkoodoom az ina nist.....hichkoodoom.....ali khodet hameye inaro khasti.gheir az ine?!khasti kamrang basham.khodet khasti injoori basham.age az shekaste shodane ghoorooam mitarsidam hichvaght oonghadr azat khahesh nemikardam

...............!!

سحر شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:24 ق.ظ

که رحم اگر نکند مدعی ، خدا بکند ....

ماندانا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ

......................................................!!!!

تو هم به جمع نقطه گذاران اضافه شدی ؟
هر روز به این جمع اضافه می شه .. نمی دونم چرا ..

نیلوفر دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:01 ق.ظ

خیلی این نوشته رو دوست داشتم...همش همین یک جمله بود...می روم که آزاد شوی...

خیلی خوشحال می شم وقتی می بینم اینجا اومدی نیلوفر ..
آره واقعا همش همون یک جمله ست ..

نگار جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.negarkhoone.persianblog.com

سلام.....خوبی؟...وبلاگ قشنگی داری...حالا برو حدس بزن که چه جوری پیداش کردم و کی آدرسش رو دادس بهم!!!!...ولی قشنگس خداییش...حرف بزن...بذار عادت کنه که تیکه بارت نکنه...سکوت کن...وقتی که لازمس...بخند..بذار همه خیال کنن دیوونه ای....گریه کن بذار همه بگن شکست خوردس.....ستاره ها رو هم نگاه کن....دل باختن گناه نیست دادا.....................

نگار شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.negarkhoone.persianblog.com

سلام..........خوب کار جالبی بود..... داشتم دوست به دوست توی ۳۶۰ می گشتم که شما هم شدی دقیقا دوست دوست دوست یکی از دوستام.....می بینی دنیا چه کوچیکه؟......راستی حالا کی اسم نگار رو اورده ؟...(نگار که می گن تویی؟).....بالاخره اینکه آدرس سایتت توی ۳۶۰ ات هست گفتم که بدونی اگه خواستی ورش داری........... منم که کنجکااااااااااااااااااااااااااااو!!!!!!!!!......دوست داشتی باز هم سر بزن ....

پس که اینطور !! منظورم از نگار که می گن تویی .. همون (( نگار من که به مکتب نرفت و ... اینا ) بود ! شوخی کردم !‌ولی چه جالب .. از کجا به کجا .. کار خیلی خوبی کردی ..
منم حتما به بلاگت باز سر می زنم .

روشنک یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ق.ظ

کلاغ؟
من خورشیدم
تو خودتی؟
پیدات کردم؟
کلاغ؟
وای ی ی ی...

آره روشنک .. خودمم .. همون کلاغ !
تو کجا بودی ؟ من که همیشه اینجام ...

آلاله دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:31 ب.ظ http://wittygirl.persianblog.com

تو بزرگی می کنی .... ارزش می دهی ..... و حس می کنی ..... احساساتت همیشه پایدار ..... روزگاره بدیه ..... سعی کن همیشه خوب بمونی ....

هنوز آدم بدی نیستم آلاله ! اگر بگذارند !‌

ساینا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ http://banuyeordibehesht.blogfa.com

دیدی وبلاگ من و بستن؟؟؟؟؟؟؟/فقط عقایدم و گفتم همین......... حالا کوله بارم و بردم به یه خونه دیگه بهم سر بزن..........................

منزل نو مبارک ...

... شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:59 ق.ظ http://armageddon.persianblog.com

Begzar har kas delsooze zendegi ye khod bashad;)...

باشد .. مرا به کسی کاری نیست جز آرزوهایی که خود برای خود ندارند !!

سحر دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ

اینجا یکی از اون جاهایی هست که همیشه سرمی زنم . حرفهات و می خونم و .... امیدوارم که همیشه موفق باشی و خدا نگهدارت باشه ... کارهای جدیدت رو هم ان شاء ا... که باامید و اراده به پیش ببری ... ( درره منزل لیلی که خطر هاست در آن / شرط اول قدم آن است که مجنون باشی ... )

همیشه حضورت رو حس می کنم اینجا ..

ساینا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ب.ظ http://banuyeordibehesht.blogfa.com

سلام ....... آخه من نتونستم سیستمم و فعال کنم ...... در ضمن ممنون که بهم سر زدی .......

آمده بودم منزل نو رو تبریک بگم ساینا .. نه مثله مهمونای غریبه !
شاید تقدیر اینجوری بود که خانه نو کنی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد