مامان ۵۰ ساله ی من !

 

مادرم ۵۰ ساله شد

 

وسیع ..  به وسعت آسمان !

پر از امید .. حتی اگر از نگرانی و غم بغض کرده باشد !

پناهگاه ..   آغوشش گرم ترین پناهگاه !

صبور .. عجیب صبور !

گنجینه  ... دلش پر از راز ..

مهربان .. سرشار از مهر و عاطفه های پاک‌ !

مادر .. مادرترین مادر !

 

 سی و هفت - هشت ساله بود  می گفتم : نمی خواهم چهل ساله شوی !

چهل ساله شد .  وفتی به پنجاه سالگی اش فکر می کردم دلم برای خودم می سوخت ..

پنجاه ساله شد . گفتم نمی توانم جای تو باشم .. خیلی صبوری .. خیلی محکمی ... خیلی بزرگی !

پنجاه ساله شد .  و اکنون فهمیده ام چه دارم !  و کاش فدرش را بدانیم !

پنجاه ساله شد برایم دلگرمی است .. پنجاه ساله شد و هر روز برایم عزیز تر است ...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
shiva دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:07 ق.ظ

salam ali jan, matlabet ke bi nazir bood va haghe atlabo ada kardi, tavalode madare goletam mobarak beheshoon tabrik begoo , movafagh va payande bashi...

ممنون از تو شیوای عزیز ..
خوشحالم می کنی که اینجا سر می زنی .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ب.ظ

تبریک...

سپاسگزارم ..

sheida چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ق.ظ

salam dadashie khodam, be atefe va estedadet tabrik migam... ajab zaman zood migzare ... ye moghei koochooloo boodi va fekr nemikardam ye roozi estedade adabit be in andaze shokoofa beshe... vali motmaenam maman dar 50 salegi be to eftekhar mikone va mayeye sarfarazish hasti... miboosamet azize delam...

شیدای عزیزم جواب این همه محبت رو چطور میشه داد ؟
صمیمانه ممنون از این همه لطف تو ...
مهربانی ات را سپاس

سحر شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:15 ق.ظ

سایه سبز و نگاه مهربانش همراه همیشگی لحظه هایت . استوار و پر شکوه و صبور .... گرمای اغوشش جاودانه ...

سایه ی وسیع همه ی مادران روی سرمان جاوید باد ....
ممنون سحر عزیز

شراره چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ب.ظ

هیچی نمیتونم بگم.بهتر این نمی شه!!!

مرسی شراره ی عزیزم ..

مرمر جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ

اصلا به مامانت نمیومد که ۵۰ سالش شده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد